7 Temmuz 2012 Cumartesi

Yüreğimden Sen Akıyorsun

Yüreğimden Sen Akıyorsun

Sensiz akşamlarda
                  Karman karışık oluyorum,
Düşlerim duygularımın üstüne yıkılıyor
Şefkatin tıpkı güneşin elleri gibi
Uzaktan uzağa okşar durur tenini…

Belki!
Özlemiyorsundur artık bana dokunmayı.
Bir tutkuyla saran  kaçamak bakışlar
Gözlerini yüzümden çalan
Bir zaman parçası girmiştir aramıza…

Gözlerimden uyku
Yüreğimden sen akıyorsun bu gece
Sessizlik kanıyor, yanlızlıkların ardından
Özüm tomurcuklanan o kızıl kalbine sevdalı 

Gözlerime bak, duy yüreğimin sesini
Ellerine kenetlenmek isteyen ellerim
Dudaklarımda söyleyemediğim aşkı duyguları
Sevgiden bir köprü yapmaya geldim
Seçılmez yüzlerin karanlığına,
                   Aydınlığı takmaya geldim..
Oysa sen
Gözyaşlarını gizleyen kanlı uykularından uyanırken
Çekip kopardın ellerini benden.

Biliyorum,
Gözlerin yabancı bakışlara bıraktı yerini..
Şefkatinle güneşten öte ısıtan gözlerin
Şimdi üşüyor benliğimi,
                     Günlerim hasrete karışıyor..

Tüm benliğimi sarıyor hüzün, denizi
Söylesene Gülüm
Deniz, okyanus olmuş bir sevdayı boğar mı?
Mehtap gölgelerde kaybetse de ışığını ,
Gün ışığına çıkmış aşkların aydınlığı, gayrı sönemi?

Az sonra;
Hayat biletini iptalederek ineceğin gemiden
Bu liman yüreğimin son durağın olmalı….


Abdullah Oral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder